پیشنهاد ویژه به بازی‌خورها؛ گیفت کارت استیم والتپیشنهاد ویژه به بازی‌خورها؛ گیفت کارت استیم والتپیشن
نوشته شده توسط : ساحل

اگر شما هم از طرفداران بازی های رایانه ای و گیم هستید، این مطلب برایتان جالب خواهد بود.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، اگر در خانواده خودتان یک گیمرِ خوره بازی‌های رایانه‌ای دارید و نمی‌دانید برای تولدش چه چیزی بخرید، همینجا به شما می‌گوئیم که بهترین هدیه ممکن برای او، یک گیفت کارت استیم است! مطمئنیم همین حالا گیمرهایی که در حال خواندن این مطلب هستند، این ادعا را تأیید می‌کنند.

اما گیفت کارت استیم چیست؟ به چه دردی می‌خورد و باید آن را از کجا خریداری کرد؟ با ما همراه باشید تا جواب همه این سوالات را بگیرید.

استیم چیست؟

برای اینکه بدانیم گیفت کارت استیم چیست، باید ابتدا بفهمیم که خود استیم به چه معناست؟ در واقع استیم بهشت گیمرهاست! استیم یک پلتفرم آنلاین برای بازی‌های کامپیوتری است که از تعداد بسیار زیادی بازی رایانه‌ای ساخته شده و تعداد زیادی هم گیمر در آن فعالیت می‌کنند. سازنده استیم، شرکت Valve است که با سازنده بازی‌های آنلاینِ کامپیوتری زیادی قرارداد دارد.

همانطور که گفتیم استیم یک پلتفرم آنلاین برای بازی‌های رایانه است. در این پلتفرم، گیمرها می‌توانند به سراغ بازی‌های مختلف رفته، آنها را به شکل انفرادی یا جمعی بازی کرده و با هم رقابت کنند.

استیم خیلی بیشتر از یک فروشگاه بازی کامپیوتری است؛ مثلاً که به کاربران امکان می‌دهد تا مجموعه زیادی از بازی‌ها را بدون استفاده از حافظه رایانه در فضای ابری شبکه ذخیره کنند. این یعنی دسترسی نامحدود به بازی‌ها و چه از این بهتر که نیازی به هارد و حافظه برای بازی‌هایتان نداشته باشید.

علاوه بر این کاربران می‌توانند جلسات بازی خود را برای مخاطبان پخش کنند یا حتی با بقیه افراد به چت و گفتگو بپردازند. مگر یک گیمر دیگر از دنیای بازی‌ها چه می‌خواهد؟

اما یک موضوع مهم وجود دارد و آنهم اینکه فعالیت در استیم، نیاز به پرداخت هزینه دارد! بالاخره شرکت Valve قرار نیست اینهمه هزینه به سازندگان بازی‌ها پرداخت کرده و همینطور هزینه‌های نگهداری پلتفرم را هم متحمل شود تا به گیمرها به شکل رایگان خدمات بدهد. حالا که بحث هزینه‌ها پیش آمد، می‌توانیم به سراغ کارت استیم یا همان استیم گیفت برویم.

گیفت کارت استیم چیست؟

ببینید راهکارهای زیادی برای خرید اکانت استیم و شارژ کردن آن وجود دارد. اما خب خودتان بهتر می‌دانید که با وجود تحریم‌ها، ما ایرانی‌ها آنطور که باید توانایی خرید دلاری از شرکت‌های خارجی را نداریم. اینجاست که مجبوریم می‌شویم از دیگر راهکارهای پرداخت استفاده کنیم. یکی از بهترین راهکارها برای خریدهای دلاری، استفاده از کارت‌های هدیه یا گیفت کارت است.

مثلاً برای شارژ اکانت استیم، می‌توانید یک گیفت کارت استیم بخرید و به کمک موجودی آن، حساب خودتان را شارژ کنید. هر بار برای شارژ استیم کافی است اطلاعات و کد گیفت کارت استیم خودتان را وارد کرده و در استیم به اندازه مورد نیاز، حساب را شارژ کنید. بله به همین راحتی می‌توانید به کمک یک گیفت کارت استیم یا همان خرید استیم والت، از شر پرداخت‌های دلاری و البته مشکلاتی که برای ایرانیان دارد راحت شوید.

اما به سراغ سوال بعدی برویم:

چطور از گیفت کارت استیم استفاده کنیم؟

استفاده از گیفت کارت‌ها کار خیلی سختی نیست. کافی است بعد از خرید کارت هدیه، وارد اکانت استیم خود شوید و کدهای اختصاصی آن را در اکانت استیم خود وارد کنید. به این ترتیب اعتبار گیفت کارت به حساب شما منتقل می‌شود.

اما در هر حال اگر از سایت‌های معتبری مثل موبوگیفت کارت هدیه‌تان را خریداری کنید، می‌توانید از آموزش‌هایی که این وب‌سایت‌ها در اختیارتان قرار می‌دهند استفاده کنید. البته علاوه بر این، کارشناسان این سایت‌ها به شکل رایگان شما را تا انتهای مسیر استفاده از گیفت کارت راهنمایی می‌کنند.

می‌توانید آموزش استفاده از گیفت کارت استیم را در وبلاگ موبوگیفت بخوانید.

آیا راهکار دیگری برای شارژ اکانت استیم هست؟

بله مطمئناٌ راه‌های دیگری هم هست که بتوانید به کمک آنها استیم خودتان را شارژ کنید و وارد بهشت گیمرها بشوید. اما همانطور که در اواسط مقاله هم گفتیم، خیلی از این راهکارها برای ما ایرانیان مسدود و خیلی دیگر هم خطرناک است.

با توجه به این و البته راحت بودن خرید و استفاده از گیفت کارت استیم، احتمالاً تهیه استیم گیفت بهترین راهکاریی است که در حال حاضر در مقابل شما وجود دارد و می‌توانید از آن کمک بگیرید.

از کجا استیم گیفت بخریم؟

شرکت‌های زیادی در ایران کارت‌های هدیه استیم را به مخاطبان می‌فروشند، اما با توجه به اینکه قیمت این کارت‌ها نسبتاً بالاست، بهتر است به سراغ شرکتی برویم که هم قیمت مناسبی برای فروش آن‌ها در نظر گرفته باشد و هم معتبر و قابل اطمینان باشد.

از بین شرکت‌هایی که در سطح وب وجود دارد، مجموعه موبوگیفت یکی از مجموعه‌های قدیمی و معتبر است. موبوگیفت، گیفت کارت استیم آرژانتین و همینطور آمریکا را در قیمت‌های ۱.۱ دلار تا ۱۰۰ دلار به مخاطبانش عرضه می‌کند. این یعنی می‌توانید برای خرید این گیفت کارت‌ها از چند ده هزار تومان تا چند میلیون تومان بودجه در نظر بگیرید.

آیا موبوگیفت معتبر است؟

ما در مطالب وب سایت خود نیز، سایتی را به شکل قطعی معرفی و تأیید نمی‌کنیم و در مورد موبوگیفت هم همینطور است. این یعنی خودتان به عنوان کاربر باید از اعتبار این سایت مطمئن شوید، اما طبق چیزی که ما می‌دانیم، موبوگیفت از سال ۹۴ فعالیتش را در بازار ایران شروع کرده و تا امروز نزدیک به ۶ سال سابقه فعالیت داشته است.

دفتر این مجموعه در یکی از خیابان‌های شهر اصفهان واقع شده و شماره تماس و آدرس دقیقش هم در خود سایت موجود است. علاوه بر این، این سایت نمادهای اینماد و لوگو ساماندهی را هم دارد که این موضوع باعث می‌شود اعتماد کردن به آن راحت‌تر باشد.

البته علاوه بر بحث اعتماد، موبوگیفت کارت‌های هدیه استیم را در قیمت‌های مناسب‌تری نسبت به رقبای خودش به فروش می‌رساند و همین موضوع بهانه دیگری بود که آن را در این وب سایت به شما معرفی کردیم.

می‌توانید برای اطمینان بیشتر، خودتان هم به آدرس https://mobogift.com/ سر بزنید و تمامی گیفت کارت‌ها و قیمت آن‌ها را ببینید.

کلام آخر

خب، به انتهای این مطلب در مورد گیفت کارت استیم والت رسیدیم. در این مطلب ابتدا فهمیدیم که استیم چیست، سپس فهمیدیم گیفت کارت استیم چیست و در ادامه با جزئیات و نحوه خرید آنها آشنا شدیم. علاوه بر اینها، در این مطلب با یک وب سایت و مجموعه معتبر ایرانی به اسم موبوگیفت برای خرید گیفت کارت استیم آشنا شدیم که می‌تواند به شما در خرید این کارت هدیه و انواع دیگر کارت‌ها، کمک کند. امیدواریم از مطالعه آن لذت برده باشید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

 





:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: